×
Вхід:

Аккредитаційні критерії оцінки методичного забезпечення НАЗЯО

  • мова українська,
  • оновлення викладачами змісту освіти на основі найновіших досягненьі сучасних практик у відповідній галузі.

Ситуація, коли зміст переважної більшості навчальних дисциплін не оновлювався протягом тривалого часу, є неприйнятною. Винятком можуть бути дисципліни із основ певної науки, якщо зміст відповідних наукових положень є загальновизнаним і сталим у науковій спільноті. Однак у такому разі викладачі все одно мають оновлювати свої курси з точки зору методів викладання, матеріалів для підготовки тощо.

  • надавана здобувачам інформація має бути доступною, зрозумілою і вчасною. Під час акредитаційної експертизи має бути з’ясовано, чи дійсно здобувачі освіти забезпечені такою інформацією, чи інформація, що їм надається, відповідає дійсності і т.ін. Рекомендованою формою представлення інформації про освітні компоненти є силабус.
  • контрольні заходи та критерії  їх  оцінювання мають бути
    • (1) чіткими і зрозумілими,
    • (2)валідними, тобто здатними перевірити те, що заплановано для перевірки,
    • (3) заздалегідь оприлюдненими
    • виконання вимоги (2) аналізується експертами безпосередньо на основі вивчення відповідних матеріалів (силабусів, завдань для контрольних заходів тощо)
    • виконання вимог (1) і (3) оцінюється, базуючись на доказах, зібраних під час акредитаційної експертизи, зокрема інформації, отриманої під час інтерв’ювання здобувачів вищої освіти