Фізико-Технічний Інститут
Г.В. Тітов, 7 клас, ліцей N°142, Солом'янського району м. Києва
Науковий керівник: Н.М. Меньшикова
Педагогічний керівник: Д.А. Трояновськиий
З кожним роком технології міцніше входять в наше життя. Це стосуєтся і навчання. Для перевірки робіт на конкурсах і олімпіадах використовують машини, що сканують бланк з відповідями і звіряють з базою данних. Але це дуже недешева річ. Я вирішив створити простий і дешевий аналог такої системи. Ії важливий плюс – можливість самоперевірки знань учнів і простота використання. Також усі відомі розробки тільки вказують кількість балів, а мій дозволяє перевірити теми, які учень добре розуміє, а які – не дуже добре і повідомити учня про це.
Мета: створити алгоритм перевірки тестових завдань і просту конструкцію для його виконання. Протестувати систему і зробити алгоритм максимально еффективним, простим і доступним.
Актуальність: система полегчить роботу учителям і учням у сфері самоконтролю знань і перевірці робіт. Проект стане значним внеском в систему навчання і поліпшить іі якість.
Проведення робіт:
дослід – проект буде презентований учням і вчителям і буде перевірений в робочій обстановці.
Література – проект буде порівняно з аналогами і іншими системами.
Вдосконалення – проект буде розглянутий заново і покращенний.
Завдання експерименту: проаналізувати існуючі системи перевірки бланків, і створити простий аналог і протестувати його на учнях. Оптимізувати існуючі алгоритми і технічну складову. Опробувати кілька варіантів і знайти найеффективніший.
Висновок: моя робота є актуальною на цей час і дуже важливою. Успішне навчання – запорука успішного життя, а знання своїх помилок – можливість уникнути їх.